TEN FILM SKOŃCZY SIĘ GDY ZDOBĘDĘ WSZYSTKIE ENCHANTY W MINECRAFT!

Opublikowany 9 cze 2020
DISCORD DLA WIDZÓW : discord.gg/TYXBPUb
instagram► nolifgod- lecimy po 300,000
e@mail biznes► nolifeorigin9@gmail.com
Tutaj gadamy teamspeak3► nolif.ovh

Komentarze

  • Nolif nagtywaj serię survival

  • Ej chyba jedyny odc z tej serii gdzie nie kończy się na smoku😂😅

  • Kox odc!

  • Ale grożna grożba

  • ALE JESTES GUPPI

  • mogles sobie zrobic kamien szlifierski i bys usuwal enchanty na powtórkach

  • Nolif jak ty to robisz że w lewej ręce masz pochodnie i ci oświetla jaskinie zamiast kłaść pochodzenie ???

  • 2:30 to fajny niebieski guzik

  • Cześć z tej strony Nolif. 😌😌😌😂😂

  • może wkońcu niech ogarnie i niech będzie 1-3h odcinki bo napewno tyle godzin robisz skoro "Ten film się skończy gdy zdobęde wszystkie entchanty" ale ty jak zwykle musiałeś zmontować że to oszukany czas filmu

    • w końcu* kidzie

  • Siemaneczko

  • Lol zostawiłem łapke w góre i znalazł diaxy

  • Zostawiłem łapke w góre i nagle diamenty

  • Mój brat jest niezłym noobem ale i tak gra lepiej od ciebie ze 10 razy lepiej serio,jak coś to gra na telefonie.xd

  • 0:22 Wszystkie dziewczyny które są deskami : a miał być mily odcinek....

  • Ja miałem fortune 3 za 12 emeraldów

  • У меня товарная сетка своя, но сейчас ппц работать.. все крутят пф, в директе скликивают. Сейчас у кого Енот Глобал есть вообще всех рвут

  • Cringe.

  • Nolif najżadszym enczantem w Minecraft jest frost worker a nie Mending

  • 12:15 wgl nie widac ze gm1 był włączany ;)

  • EJ SKFARCEM ŚEDA HANDLOWAĆ Z KAMIENAŻEM

  • Edit:5 Like 👍 L 👍👍👍👍👍👍👍

  • A był odcinek że przechodzisz mine craft bez atakowana mobów renką mieczem i tak dalej

  • 4:13 ej ziomku a wiesz że na endermana w nederze od wersji 1.15 w dół jest jest jeden procent

  • Na 11 najwięcej daxow

  • to nie wszystkie ksiązki

  • 0:25 czmu nie przez szybę u kowala

  • Czitował bo kilof mu się nie skończył

  • Ten film ma cały czas 37 tys. łapek jak prosiłeś.... Przypadek? Nie sądzę!

  • Kakao

  • 14:34 ty cheaterze

  • 0:21 chociaż będę bardziej dojrzały

  • Nolif przepalają iron w blast furance bo przypala się szybciej i zaoszczędzisz trochę czasu uwu

  • Wszystko fajnie, dobra robota. Jedna rzecz, ściska mnie od środka Kiedy Mowisz to twoje brifing stend Bruing stend, nie briefing plos nie bij mnie psychicznie

  • kto ogląda kiedy jest 37k łapek tyle ile ksiązek?

  • W kopalni kop co 4 kratki w dwie strony patent na diaxy

  • Джордж драма пива

  • Ja mending miałem za 6eme i jednom ksiąszke

    • Ale. Bez zombi

  • es

  • Dacie suba dopiero zaczynam

  • Kozacki odcinek

  • KOZAK jak zawsze,kozak też jest mój nowy film ,gdzie robie grafiki za totalne darmo! zapraszam!!!

  • 9:37 jakim cudem zostało ci 2 obsydianu skoro wydobyłeś 14 a na portal idzie 10 a na enchant 4??

  • Xdds

  • Lol

  • Fajny film

  • Poziom diamentówto 11

    • Od 2 do 15 to poziomy diamentów!

  • U mnie złoto jest płatnością

  • To dźgne ją widelcem

  • Nie zdobyłeś wrzyatkich enchantów bo brakuje soul speed

  • 8:21 łóżko też można wykorzystać do zabicia smoka

  • Na której wersji grqsz

  • *kamień szlifierski *

  • Zostaw suba nie bądź faja a jak nie to walnij się w jaja XD

  • Daj txt :)

  • 30 000 łapek w górę pokonujesz 30 witherów ok?

  • mam pomysł na chaleng "ten film się kończy jak zdobęde wszystkie rodzaje strzał

  • Musisz zrobić kolejny odc bo jest 35 tys łapek w góre

  • Nolif mogłeś odczarować nie potrzebne książki za lvl

  • Kto Mówi neter 🙄

  • Uwielbiam twoje odcinki

  • Gra na Easy 100 procent

  • nolif złoto to do zbroi narzędzi bo mają większą zaklinalność

  • Da mi ktoś suba proszę

  • ej a jak to 1.16 to gdzie SOUL SPEED?

  • nie miales wszystkich np sharp 1 2 3 4 5

  • 0:08 a poziomy? Sharpness 1,2,3... To są inne książki :þ

  • Nagraj filmik ze musisz przejsc mc na teksture packu ze diaxy i rudy maja teksture stona i 1 pixel na srodku np niebieski i to sa diaxy :D

  • DualShock są na 11 poziomie

  • przekonałeś mnie z tą pszczołą

  • s57.titanaxe.com:37415 WBIJAC 1.15.2

  • Mam sraczke

  • Oszust nie było klątwy znikania unsub

  • Już pszczoła mnie na deski przerobiła un sub dis like haha

  • Znowu losowo na wiosce ale FART

  • Mogłeś odczarować te książki których miałeś duplikatu

  • A mending

  • pomysł na odc. buduje dom na super flat ale musi miec dlugosc i szerokosc 4k kratek

  • Super filmy ! Pozdrowisz na odcinku proszę cię to moje marzenie 🙏🏼 dzięki za przeczytanie jak nie to daj mi chociaż serduszko ❤️ bye

  • pomysl : film sie skoniczy gdy zwiedze każdą strukture

  • Mówi się "lektern" :) Prszpraszam musiałem

  • ej ty tyle razy diaxy kopałeś że fajnie by było gdybyś nagrywał UHC

  • Mam pytanie nexe jeżeli masz 12 lat jak możesz mieć prawo jazdy?

  • Kozak minkaturka

  • Nolif skoro poszles kopać quartz by zdobyć lvl to dlaczego zaden kilof nie był zużyty?

  • KOKS

  • Ja dostałem kilof żelazny

  • Ej halo czemu ja teraz dostaje powiadomienia o starych filmów

  • 1:56 miałeś Diaxy koło lawy🥰

  • Nolif robi drudne żeczy jak ja sie nawet boje jaskini xD

  • Poziom diamentów to 11 I poza tym kopiesz złą metodą

  • ja też mam mending za 18 emeraldów

  • Ale masz echo w tle mordo XD

  • NOLIF!! bardzo lubię jak nagrywasz odcinki ale niewysypiasz się więc proszę cię zrób se przerwę proszę

  • Film się skonczy gdy zrobisz wszystkie narzędzia

  • Pomysł na film: Ten film zakończy się gdy zdobędą wszystkie aczygmenty! Tyle zrobiłeś wyzwań a minecraftowych nie nagraleś

  • Bo chce takiego skina bo przynosi szczenię do diaxuv

  • Jaki masz nick w minecraft?

  • Pomysł na odcinek: challenge rozwal ender dragona łapką! 🤩🔥

  • Pomysł na odcinek: Odcinek kończy się gdy zkraftujesz wszystkie możliwe rzeczy w minecraft ;) Lajkujcie żeby zobaczył :)