SPEEDRUNER vs 64 WITHERY, SMOK i 7 GRACZY na SERWERZE XD COMPANY W MINECRAFT!

Opublikowany 1 mar 2021
www.steel.promo/Nolif_Glory_Story - 20 lecie, spraw sobie prezent!
Zobacz też więcej z serwera tutaj!
Rea : bit.ly/reaxd
Mrcek : bit.ly/mrcekxd​
Kulek : bit.ly/kulekxd​
Oldu : bit.ly/olduxd​
Pangór : bit.ly/pangorxd​
Estu : bit.ly/estuxd​
Gruby : bit.ly/grubyxd​
nolif : bit.ly/nolifxd​


🎤 DISCORD DLA WIDZÓW ► www.discord.gg/nolif​
📸 instagram ► nolifgod​

💼 e@mail biznes ► nolifeorigin9@gmail.com
🎤 Tutaj gadamy teamspeak3► nolif.ovh
Music-
Epidemic sound- www.epidemicsound.com

Komentarze

  • Coooooo toooooo🤯🤯👍😯😆

  • nie wszystko bo fotel nie od stellseries

  • To nie żarty

  • Nienawidzę jak przerywasz

  • mam taką samom mysz

  • Jakie txt

  • elo

  • jaki jest adres xd compan

  • XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • f4

  • ja mam klawe steelseries

  • a wsumieeeeeeeee

  • Lol

  • sprzęt od steelseries a fotel z diablo

  • sieczka

  • trzeba go było nazwać Altair

  • Miałeś 19 pereł 10:51

  • Hej nolif mogę kiedyś zagrać na serwerze?

  • Super event oby więcej/!!!!

  • Plugin na boty pls nazwa

  • 7:20 Czm to jest zamazane

  • Weź nie spam mieczem proszę cię

  • Następny odcinek: Speedruner vs stack witherów (xD) Smok 10 graczy i 10 wardenów

  • Jakie ip na server?

  • lol ale ty k0x NOLIF K0X!!!!!! N0LIF NAJ POLSKI GRACZ

  • Co to za masakra

  • Bardzo cię szanuję że nie promujesz żadnego syfu tylko faktycznie coś z czego korzystasz plus bardzo mi się podoba twoja baza bo masz dużo automatycznych farm i można powiedzieć że jest samo wystarczalna. Także liczę na więcej potrzebnych farm i fajnych mechanizmów. Pozdrawiam =)

  • "biorę udział" Są to piękne fotele i podobnież są wygodne a ja mam problemy ze kręgosłupem. Sam fotel nadaje fajny klimat gamingowy. Nikodem ślipke

  • no elowina

  • ,,biore udział'' Witam serdecznie jest Kacper mam 13 lat folet mam slaby wiec naprawde jakbym wygral to naprawde bym sie cieszył mam nadzieje ze ci dzionek dobrze minie a ja wsm bede konczył wiec paaaaaaaaaaa

  • widzialem na live xD

  • Biorę udział w konkursie na krzesło

  • jej

  • ej wez daj do pobrania swiat

  • nolif to mój ulubiony youtuber i gracz mc :)

  • Lol

  • ale na prezydenta to się głosuje a nie walczy o bycie nim XDDDD

  • Fajny odc pozdro nagrywaj tego więcej team NOLIF

  • Hej a może hartkor tylko 200 dni

  • Nolif zmienił skina?

  • Takie rzeczy jak na pszykład firmy od słuchawek możerz na końcu odcinku

  • Szkolna dyskoteka be like:

  • nolif zagraj na tym seedzie ok? -5759622207186093685

  • Pomysł na serie surwiwal z enzzi gaming

  • nolif a gdzie eustachy misio który ma nie być zazdrosny jak ogladales filmy ktore sa nagrane przypadkowo ale tam jest mega fart czy cos ??

  • Ja mam tylko podkłatke na myszke od tamtej firmy czy jak to nazwać

  • Nolif mam pomysł na odcinek że ty kierujesz myszką a twoja dziewczyna klawiaturą i zaczynacie z żelaznymmi itemami i 1 kox jabłkiemm Lajkujcie żeby widział

  • zrób kontynuacje serii o domkach czy coś takiego, gdzie pokazujesz przydatne farmy, mechanizmy itp.

  • Nolif sorbuj psedz minecraft w nedeze

  • moje też xayoo też lubi serio ja i mój brat najlepsze myszki które znamy i mój brat ma IDENTYCZNĄ KLAWIATURĘ xd

  • Kulek podał seed na live

  • Czego masz sozewki

  • czego nagrywasz mincroft?

  • Kiedy yaltkol

  • Xdddddddd z tym asasynem ti jaja byly

  • zrób speedran na tym sidzie 1108471683 :)

    • resp przy kanionie z dużą ilośćią diamentów :) i dużą ilością lawy.

  • jak sie nazywa ten plugin na boty?

  • Nolif wiem że tego nie zauwarzysz ale eSTU zniszczył ci tego ghasta co masz w bazie

  • po co ohydne diamenty 🤮 a nie ładny natheryt 🤑

  • Chyba zgadłem IP XD company tylko jest whitelist

  • Pomysl na odcinek : 1K = jeden dzien na hardcore z frizem ale na ładnych shaderach ps: tylko sie z nim dogadaj

  • Mam pomysł na odcinek "Speedrun ale na snapshotach do 1.17"

  • Szkoda że byłem na live

  • POMYSŁ NA ODCINEK : TESTUJE TEXTURE PACKI WIDZÓW jesli się spodobało dał łapkę żeby nolif zauwazył to

  • A na tiktoku mówią że Tobiasz leprzy a to nolif jest najleprzy moim zdaniem uwielbiam nolifa co dnia sprawdzam czy jest nowy odc

  • Nolif jesteś najleprzy jesteś nr 1

  • Kiedy przeżyłem 200 dni na hardkore

  • muj brat gra 5 lat w minecrafta i dzisiaj pierwszy raz pokonał smoka

  • pozdrów pls

  • pezchodzisz minecrafta bez narzędzi

  • @Nolif mam takie pytanie ile masz fps 1.grając bez nagrywania odc lub live 2.grając na odc lub live prosze bardzo mnie to interesuje oraz potrzebuję wiedzieć

  • lol withery vs smok

  • Proszę tuturial na ten mechaniczny domek który był 3 miesiące wcześniej

  • ja byłem na live

  • nolif wiesz że jak kopiesz kilofem grawel to ci ciągle będzie flint wylatywał :} takie małe info

  • Powiesz mi jak mu zrealiowane u góry creepera? Czyżby crative? Wydałeś dię

  • Nolif a byś mugł zagrać z drem

  • TobiaszGaming vs Nolif Death swap? Kto za?

  • ,, pomysł na odcinek,, Mam pomysł na odcinek zrób odcinek że co 2 minuty odwraca ci się sterowanie na wsad I cały czasz albo sterowanie losowe co 2 minuty na całą klawiaturę i musisz przejść mc

  • Kiedy zawody o Cash na przykład chowany NOLIF ODPOWIEDŻ trzeba na discordze zrobić żeby wziąść udział

  • nolif dasz txt?

  • Co z kanałem tu nolif

  • Nolif ty to lepiej nagraj te butelki a nie

  • Nolif

  • Zwaliłeś nolif

  • Dawaj tyle ile like będzie pod filmem tyle odłamków nedrrajtó lub nederajtów masz zdobyć 🤔 możesz sobie jakoś pomuc lajkujcie kom aby zobaczyl

  • Pomysł na odc: muszę dotrzeć do netheru ale itemy mają 7 użyć

  • Norif zrób teraz 200 dni na hardkor albo kopułę bo dawno nie było

  • Lubię kanapki

  • to co tam się działo to poprostu kosmos

  • Nolif kiedy Fortnite? Będzie jeszcze? Plss

  • "Pomysł na odcinek" 1k łapek = 1 brązowa grzybowa krowa do zdobycia (brązowe grzybowe krowy są bardzo rzadkie)

    • Albo jak piorun walnie w grzybową krowę

  • PRO XD

  • A ja cały czas czekam na kontynuacje hardcora🙂

  • pomysł na odc minecraft ale 2d lub minecraft na vr-ach

  • Nolif daj seed z odcinka "speedrunner vs 100 dni hardcore" plis

  • #fake jak zniszczyliście bedrock obok portalu

  • Pomysł na odcinek: Przechodzę Minecraft , ale moja dziewczyna steruje myszką , a ja klawiaturą. Powodzenia

  • "pomysł przejdź Minecrafta ale z samym łukiem oczywiście wszystkie surowce możesz i tak dalej poza siekierą, mieczem i innymi tylko łuk :()"

  • Nolif zrób filmik czy coś z wymiarami tego okrągu w wodzie no chce taki zrobić a nie zbyt mi idzie robić tak duże koła